//Mutasd be jól a vállalkozásod!

Mutasd be jól a vállalkozásod!

Ha pár szóban kellene megfogalmaznod, mit mondanál vállalkozásodról? Mi lenne az a tulajdonság, amit kiemelnél? Hogy beszélnél céged jövőképéről? Ugye, milyen nehéz ezekre a kérdésekre frappáns választ adni? Pedig a potenciális ügyfelek nem érnek rá arra, hogy órákon keresztül hallgassák vagy olvassák céged bemutatását. Ők néhány kulcsszóból, egy logóból vagy egy blogbejegyzésedből eldöntik, szeretnének-e cégeddel üzletelni. A jó első benyomás tehát mindennél fontosabb, s ezt céged arculata biztosítja. Lássuk, hogy mutathatod be jól vállalkozásod online a céges arculaton keresztül!

A cég logója a weben

A logó a céged arculat lelke. Az a vizuális elem, mellyel a leendő vásárlók talán először találkoznak. Fontos, hogy olyan hatást keltsen, mely tudat alatt és tudatosan is felkelti az emberek érdeklődését és bizalmát. Melyek a jó logó további jellemzői?

  • korszerű és időtálló
  • magabiztosságot sugall
  • árulkodik a cég profiljáról
  • utal a cég erősségeire
  • kitűnik a tömegből
  • ráépíthető az arculat többi eleme

Mivel ilyen központi helyet foglal el a vállalkozás bemutatásában, nem érdemes otthon összecsapott logóval próbálkozni. Egy grafikai stúdió felkeresése sokat segíthet a tökéletes logó és arculat felé vezető úton. Velük minden elképzelésedet átbeszélheted: tapasztalataikkal segíthetnek eligazodni a trendek között és kiválasztani a hozzád illő arculatot.

A vállalkozás honlapja és webáruháza

Manapság lényeges, hogy egy vállalkozás jelen legyen az online térben is. Ha vásárlóink bővebb információt szeretnének termékeinkről, honlapunkon tájékozódhatnak. A weblap alkalmas a vállalkozás bővebb ismertetésére is. De hogyan mutassuk be cégünket honlapunkon vagy a webshopunkban?

Bemutatkozás és cégtörténet

A honlapon a bemutatkozásban a cég tevékenységének leírása mellett szerepelhet egy rövid cégtörténet is. Fontos, hogy inkább érdekes és vizuális-alapú legyen, mint terjengős.

Filozófia

Nagyon hatásos elem lehet röviden megfogalmazni a cég alapelveit, filozófiáját. Ezt akár egy videóban is megtehetjük. A lényeg, hogy érzékeltessük, fontos számunkra a vásárlóink elégedettsége és termékeink minősége.

Katalógus

Ha a cég profilja megengedi, weblapunkon ne csak példákat soroljunk termékeinkre, de katalógusunk is legyen elérhető. Így sokkal komolyabbnak hat vállalkozásunk. A katalógust aztán egy webshop is kiegészítheti vagy kiválthatja.

Blog a webshophoz is!

Vásárlóink szívesen olvasnak hasznos információt termékeink, szolgáltatásaink használatáról, annak előnyeiről. Ezt megtehetjük egy weblapunkhoz kapcsolt blogon.

Elérhetőség

Ne felejtsük el az érdeklődőket részletesen tájékozódni üzleteink vagy irodáink elérhetőségéről, megközelítéséről, nyitvatartásáról. Így nemcsak bemutatjuk, de közelebb is hozzuk magunkat az ügyfeleinkhez.

További arculati elemek

Természetesen cégünk bemutatása és arculata nem merül ki a fent részletezett dolgokban. A következő arculati elemekkel is segíthetjük cégünk eredményes bemutatását:

  • névjegykártya
  • céges ajándékok
  • levélpapír és e-levélpapír
  • e-mail lábléc és aláírás
  • számla és elektronikus számla
  • prezentáció sablon
  • online és offline hirdetések

Összegzés: A óriási piaci verseny miatt vállalkozásod bemutatásának minden eddiginél nagyobb szerepe van a siker szempontjából. Leendő ügyfélköröd a céges arculatból szerezhet benyomást és információt a vállalkozásról. Érdemes az arculattervezést profi arculattervező- vagy grafikai cégre bízni.

Borítókép forrása